Amolé: Belastingadvies en administratiekantoor

  • Persoonlijk, informeel en betrokken

    Persoonlijke aanpak en echte interesse in jouw bedrijf

    Wij komen graag bij je langs op de zaak. Dan hebben wij een goed beeld bij wat je doet. Belangrijk ook voor alle fiscaal relevante vraagstukken. Wij bekijken het bedrijf uit jouw invalshoek en denken oplossingsgericht mee in jouw kansen en uitdagingen.

    Wij zijn ook ondernemers, dus we kennen het klappen van de zweep.

    Informeel en betrokken

    De sfeer bij ons is informeel. Dat praat makkelijk. We begrijpen dat er soms moeilijke gesprekken zijn, we nemen daar tijd voor. Bij successen drinken wij ook graag een (met of zonder alcohol) borrel met je.

    Door de tijd heen houden wij voor jou een vinger aan de pols zodat je weet hoe je ervoor staat en hoe de toekomst eruit ziet.

  • Snel antwoord, ook buiten kantooruren

    Ook in het weekend zijn wij bereikbaar. Telefonisch of via What’s App of We Chat. Efficiënt en effectief. Soms wil je gewoon even 5 minuten iets tegen iemand aanhouden, om rustig te kunnen slapen of om een beslissing te kunnen nemen. Wij begrijpen dat dit meestal na de kantooruren is.

    Een email wordt binnen 48 uur beantwoord en als wij denken dat het langer duurt dan geven we dit aan.

    De telefoon wordt opgepakt door iemand die jou kent en jouw bedrijf, omdat jij geen nummer bent.

  • Efficiënt en geautomatiseerd

    Automatiseren zorgt voor meer snelheid. Wat we kunnen automatiseren doen we.

    • Factureren kun je uit ons software pakket
    • Inkoop facturen stuur je naar onze email box, zodat deze geboekt kan worden.
    • Je maakt een foto van de losse bonnen of per post ontvangen facturen en die kun je (met 1 klik) uploaden in de boekhouding.
    • De bank importeren wij in de boekhouding.
    • Het kasboek wordt gekoppeld aan de boekhouding, wij richten het in, zodat het je geen moeite kost om mee te werken.

    Een kind kan de was doen. Boekhouden doe je toch niet zelf.

    Wij zorgen dat je een overzicht van jouw resultaat krijgt en houden de vinger aan de pols als een financieel directeur.

    Alles is cloudbased en via internet te bereiken

    Wij werken met: Exact online, The next software (kassa tellen), Unit 4, Panthera, De Boekhoudapp.

  • Kwaliteit & kennis zijn uitstekend

    Kwaliteit 

    Wij zijn lid van het NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen) en het RB (Register Belastingadviseurs). Omdat wij kwaliteit belangrijk vinden en wij dit willen waarborgen. Amolé wordt regelmatig getoetst door de organisaties.

    Logo NOABLogo RB

    Kennis

    De eigenaren van Amolé zijn Kees Tuip (fiscaal jurist) en Mariëtte Bos (bedrijfskundige en fiscalist). Zij hebben veel kennis van zaken. Het komt voor dat er kennis gevraagd wordt die zij niet in huis hebben en dan wordt het in het in hun uitgebreide en specialistische netwerk uitgezet. Zo wordt de klant optimaal bediend.

    Kennis van Kees en Mariëtte is o.a. opgedaan bij:.

  • Heldere prijsafspraken

    We werken met een vast tarief voor de reguliere werkzaamheden. Afhankelijk van jouw bedrijfsvorm en activiteiten vallen daaronder:

    • Administratie verwerken;
    • BTW aangiften verzorgen;
    • Loonadministratie;
    • Jaarrekening;
    • Aangifte inkomstenbelasting;
    • Aangifte vennootschapsbelasting;
    • Periodiek overzicht van het resultaat;
    • Onze signalering op de belangrijke punten op het ondernemersgebied.

     

    Lees meer >

 

 

Wil je weten wat wij voor onze klanten doen? 

Lees hier over onze diensten

 

Benieuwd wat onze klanten zeggen? 

Kijk dan bij onze referenties

 

Vacature

Ter uitbreiding van ons team zijn wij voor ons kantoor in Amstelveen op zoek naar een Assistent Accountant.

Lees meer >

Download onze App!

De app toont actuele fiscale berichten die relevant voor u zijn! De app kunt u vervolgens zelf ‘op maat’ inrichten, zodat u geen overbodige berichten ontvangt.

De app bevat ook diverse kennisbanken over de auto, personeel en rechtspersonen.

 

Download de Amolé app! Download de Amolé app!

Het Personeelsalfabet

Voorflap Het Personeelsalfabet

Een boek voor ondernemers met personeel of die personeel gaan aannemen. In korte overzichtelijke hoofdstukken worden diverse onderwerpen zoals CAO’s, Dienstverband, Flex, Ziekte, Loonadministratie behandeld en worden nuttige tips gegeven.

Lees meer >

Wij zijn aangesloten bij:

  

    

    Amolé is vanaf 1 januari 2018 een erkend RB-kantoor.

 

 

Contact

Amolé B.V.
Binderij 7 K
1185 ZH Amstelveen

T +31 20-737 18 68
M +31 6-466 211 45 (Kees)
M +31 6-464 220 91 (Mariëtte)

Kamer van Koophandel: 54329183
BTW: NL 8512.61.279.B01

 

Wij zijn aangesloten bij:



 

Blog

Toch handhaving omstreden wet DBA?

Er is geen wet in deze tijd waar zoveel discussie en die zo omstreden is als de wet DBA (De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties). Vorig jaar op 9 februari 2018 kregen we dit bericht: “De opschorting van de handhaving van de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) is verlengd tot 1 januari 2020. Dat betekent dat opdrachtgevers en opdrachtnemers tot die tijd geen boetes of naheffingen krijgen als achteraf geconstateerd wordt dat er sprake is van een dienstbetrekking. Wel gaat het kabinet de mogelijkheden voor de handhaving van kwaadwillenden vanaf 1 juli 2018 verruimen”. Op 22 juni 2018 nogmaals het bericht dat de handhaving wordt opgeschort tot 1 januari 2020 en op 27 november 2018 bericht dat het nog een jaar verder wordt opgeschoven. 1 januari 2021 wel te verstaan.

Lees meer...

Arbeidsrecht Actueel

Copyright © Amolé B.V. 2017. Kvk 54329183. Alle rechten voorbehouden. Website: Panthera BV. Disclaimer  |  Sitemap  |  Algemene voorwaarden  |  Privacy statement

Scroll to top