Inlog klanten   |

Hieronder vindt u een aantal reacties van onze klanten.


 

Via mijn vrouw, die heeft een schoonheidssalon/permanente make-up salon aan huis en mijn zoon, die het logo van Amolé heeft gemaakt ben ik contact gekomen met Mariëtte. Van het éen komt het ander.

 

Ik was ontevreden over mijn oude boekhoudkantoor en vertelde Mariëtte mijn verhaal. Het klikte gelijk en afspraak is daar afspraak. Daar houd ik van. Dus de boekhouding van de zaak bij Kees en Mariëtte ondergebracht. Het is meteen bevallen, geen moeilijke passages. Recht is recht enz. enz. Ze zijn bereid om iets op te pakken en goed af te handelen en daar zit je als ondernemer op te wachten.

 

Dan ga je toch met een vertrouwd gevoel op pad om jouw eigen ding te doen en Kees en Mariëtte doen hun ding. Ja, dat spreekt aan, dus tevreden klant. Daarom kan je ze goed aanbevelen bij anderen. (Kan een nadeel zijn). Als ze teveel klanten krijgen dan kan het zijn dat ze het contact met oude klanten verliezen, die gewend waren aan meer aandacht. Maar ik gun ze het beste, ik voel me goed bij Kees en Mariëtte.

Rob Manvis, Pavex International BV

  

We zijn 2013 in contact gekomen met Amolé via ons loonadminstratiekantoor AK-Saldo waar Amolé mee samenwerkt.

 

Wij hebben voor Amolé gekozen vanwege het totaalaanbod. Amolé is een one-stop-shop. Wat zij zelf niet in huis hebben wordt opgepakt en doorgezet in hun netwerk. Amolé heeft ons al meteen in het begin uitstekend ondersteund met de reorganisatie en met een goede strategie voor de toekomst.

 

De werkwijze van Amolé is vooral die van korte lijnen en recht door zee communicatie. Adviseren, blijven meedenken (pro-actief) en ze zijn erg betrokken. Daar zijn wij erg over te spreken.

 

Verder vinden wij dat Amole goed vooruit denkt, de juiste kennis in huis heeft en is initiatiefrijk door momenten van informatie te verstrekken voor haar klanten of zaken uit handen te nemen van de klant.

 

Ja, wij gaan ze zeker aanbevelen bij anderen.

Caroline Kramer, eigenaresse Decon consultancy

  

Kees en Mariëtte kwamen langs in de winkel om zich voor te stellen. Dat deden ze wel vaker vertelden zij om potentiële klanten te interesseren voor hun kantoor. Voordeel was dat de klant de gezichten er al bij had gezien. Voor mij was de prijs sowieso een reden om over te stappen. Mijn administratie was ondergebracht bij een groot bureau en dit kostte steeds meer geld terwijl het aantal uren aan uitbesteed werk steeds minder werd.

 

Amolé doet de jaarrekening, de aangiften BTW en de aangiften inkomstenbelasting. De boekhouding doe ik zelf. Als ik vragen heb dan kan ik altijd bellen. Problemen worden opgelost.

 

Amolé is goed in wat ze doet en staat voor haar product. Er is veel kennis van zaken, ze zijn doortastend maar ook amicaal en laagdrempelig. Ze hebben voor mij veel stress weggenomen met alle administratieve zaken tegen een mooie prijs.

 

Ik ga in ieder geval nooit meer naar een ander administratie- / accountantskantoor. Aanraden zou ik ze ook zeker.

Mieke du Crocq, eigenaresse Meer dan Goed

 

Amolé doet ook aan koude acquisitie en ik ben gebeld door Femke. Het klikte meteen in het gesprek.

Ik was zelf nog zoekende naar een belastingadvies- en administratiekantoor (ik ben zelf in 2013 begonnen) heb ik het aan Amolé gegund.

De ervaring tot nu toe is dat zij netjes, accuraat en snel werken. Het is een klein bureau, hebben veel aandacht voor de klant en werken hard.

Ja, ik zou ze aanbevelen, dit heb ik ook al gedaan.

Arnaud Heijmerink, eigenaar De Gouden Ton

 

Amolé heeft voor ons, als eigenaren van een zo genoemd “kleinbedrijf”,financieel uiterst correct en adequate begeleid. De juistheid van handelen om de complexiteit waarin onze financiële situatie verkeerde te hebben ontrafeld verdient respect. Als adviseur heeft Amolé ons professionele service, met de kennis van nu en volgens de geldende wet en regelgeving, verleend. Wij zijn dan ook bijzonder tevreden en recommanderen dan ook Amolé aan, als dienstverlenende adviseur voor het midden en kleinbedrijf.

Frits Bonhof, Booij Holding BV

 

De eerste indruk die wij kregen van belastingadvies- en administratiekantoor Amolé was de persoonlijke aandacht, hartelijkheid, openheid, ruime werkervaring en diepe kennis van het vak. Dit waren de redenen voor ons om samen te werken met Amolé. En het bleek een juiste keuze. De oprechte betrokkenheid, professionele aanpak en adviezen en de persoonlijke benadering maken Amolé tot een uniek belastingadvies- en administratiekantoor. Mariëtte en Kees zijn beide zeer betrouwbare en betrokken personen, aan wie de administratie volledig kan worden toevertrouwd. Amolé is voor ons een hecht onderdeel van onze onderneming geworden en we kunnen elk bedrijf die op zoek is naar een verantwoordelijk en betrouwbaar belastingadvies- en administratiekantoorAmolé aanbevelen.

Met complimenten,
N. Lam - voormalig eigenaar Oriëntaals Kantonees Restaurant, Golden City, Huizen

 

Ik werk sinds de start van Amolé BV met Mariëtte en Kees. Naast mijn particuliere aangifte inkomstenbelasting verzorgen zij de jaarlijkse aangifte van mijn stamrecht Ltd. Het contact met hen is steeds zeer persoonlijk en toch zakelijk. Als er een probleem is, zoeken ze proactief naar een oplossing. Ze leveren professionele kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.

Marcel Vergeer, Den Haag.

 

 

Download onze App!

De app toont actuele berichten die relevant voor u zijn!
De app kunt u vervolgens zelf ‘op maat’ inrichten, zodat u geen overbodige berichten ontvangt.

Download de Amolé app! Download de Amolé app!

Contact

Amolé B.V.
Binderij 7 K
1185 ZH Amstelveen

T +31 20-737 18 68
M +31 6-466 211 45 (Kees)
M +31 6-464 220 91 (Mariëtte)

Kamer van Koophandel: 54329183
BTW: NL 8512.61.279.B01

 

Wij zijn aangesloten bij:



 

Nieuws & Publicaties

Update wet DBA

De Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties is in werking getreden met ingang van 1 mei 2016. Dit betekent dat de Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) is vervallen. Om alle partijen aan de nieuwe manier van werken te laten wennen, geldt een overgangsperiode tot in ieder geval 1 januari 2018. In deze periode krijgen opdrachtgevers en opdrachtnemers geen boetes of naheffingen en gaat het kabinet onderzoeken of het arbeidsrecht herijkt moet worden. Het is wel zo dat als achteraf blijkt dat er geen sprake is geweest van een voor de opdrachtgever duidelijke schijnconstructie dat er wel een naheffing loonbelasting opgelegd kan worden.

Lees meer...

Arbeidsrecht Actueel

Copyright © Amolé B.V. 2017. Kvk 54329183. Alle rechten voorbehouden. Website: Panthera BV. Disclaimer  |  Sitemap  |  Algemene voorwaarden

Scroll to top