Inlog klanten   |

Hieronder vind je een aantal reacties van onze klanten.


  

Vorig jaar in contact gekomen met Mariette en Kees nadat er onduidelijkheden waren over mijn administratie bij mijn toenmalige administratie kantoor (i.v.m. Reisbureauregeling wel of niet). Na een ontzettend open / helder en informeel eerste gesprek ben ik overgestapt naar Amole. Kees en Mariette hebben echt kennis van zaken, en waar zij het nog niet helemaal duidelijk weten, schakelen zij advies in, erg professioneel. Je merkt dat het hun eigen bedrijf is….hebben echt hart voor de klant en denken goed mee.

Pluspunten van Amole vind ik:

  • Heldere prijsafspraken door vast tarief, het is dus duidelijk wat je qua kosten kan verwachten
  • Makkelijk bereikbaar bij vragen en een informele sfeer

Als ik eerder van Amole gehoord had, had ik vanaf het begin mijn administratie bij hen ondergebracht.

Marielle Outshoorn, VIP Tours Holland

  

We hebben het kantoor van Mariëtte en Kees in roerige economische tijden leren kennen als zeer doortastend en enorm vinger aan de pols houdend.

Door de crisis was het een moeilijke tijd en door een aantal wisselingen van administrateurs waren het overzicht en verantwoordelijkheden niet altijd even duidelijk. In no time hadden ze alles op de rit, kwamen met goede adviezen en zorgden ervoor dat de fouten die gemaakt waren bij onze vorige accountant/boekhoud kantoor voor een deel teruggedraaid konden worden. Onze salaris­administratie is ook overgenomen, waardoor nu alles veel beter loopt en er een duidelijk overzicht is. Mariëtte kijkt ook 3-maandelijks mee met onze administratie, waardoor er een goede controle is op de financiële boekhouding. In het verleden hebben we bij een groot kantoor gezeten, waar je een nummer bent en het heeft enorme voordelen om bij een kleinere organisatie te zijn met korte lijnen.

Je ziet dat in de dienstverlening, de persoonlijke aanpak en een duidelijke visie. Ook buiten het werkterrein denken Mariëtte & Kees (ongevraagd, wel gewenst) mee. Ze denken out of the box of signaleren dingen die beter kunnen. Ze zijn ook niet te beroerd om extra uren in te zetten en zaken op tijd af te krijgen.

Er is een werkelijke interesse in ons bedrijf en het wel & wee wat de samenwerking zo enorm prettig maakt.

Mark Valentin en Jessica Haije, directie Kids & zo

 

Na advies aangevraagd te hebben werd mij Amolé aanbevolen. Vanaf het begin voelde ik mij welkom met mijn complexe situatie. Er werd doortastend doorgevraagd en bij elke mogelijkheid advies geleverd. Ze waren eerlijk bij onduidelijkheid en werden er gelijk oplossingen aangereikt. Dit heeft ervoor gezorgd dat niet alleen mijn zaken minder complex zijn geworden, maar dat ik met een gerust hart verder kan focusen op mijn bedrijven, en de financiele afregeling over kan laten aan de experts. Ik vermoed dat enige twijfels die U wellicht ervaart bij de keuze van een belasting en administratie kantoor zullen verdampen bij een laagdrempelig gesprek met zowel Mariëtte of Kees.

Martijn Schirp, Schirp BV & High Existence

 

Via het internet ben ik op zoek gegaan naar een kantoor dat op financieel, fiscaal en administratief gebied deskundig is en bovendien een goede service biedt. Het team van Amolé scoort hoog op alle punten. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde in het maatwerk dat geleverd wordt. Met Amolé heb ik een team deskundigen achter de hand dat met mij meedenkt en aandacht heeft voor de zaken die spelen in mijn bedrijf.

Jeroen de Vogel, beheerder Stichting Les Aan Huys

 

Via mijn vrouw, die heeft een schoonheidssalon/permanente make-up salon aan huis en mijn zoon, die het logo van Amolé heeft gemaakt ben ik contact gekomen met Mariëtte. Van het éen komt het ander.

Ik was ontevreden over mijn oude boekhoudkantoor en vertelde Mariëtte mijn verhaal. Het klikte gelijk en afspraak is daar afspraak. Daar houd ik van. Dus de boekhouding van de zaak bij Kees en Mariëtte ondergebracht. Het is meteen bevallen, geen moeilijke passages. Recht is recht enz. enz. Ze zijn bereid om iets op te pakken en goed af te handelen en daar zit je als ondernemer op te wachten.

Dan ga je toch met een vertrouwd gevoel op pad om jouw eigen ding te doen en Kees en Mariëtte doen hun ding. Ja, dat spreekt aan, dus tevreden klant. Daarom kan je ze goed aanbevelen bij anderen. (Kan een nadeel zijn). Als ze teveel klanten krijgen dan kan het zijn dat ze het contact met oude klanten verliezen, die gewend waren aan meer aandacht. Maar ik gun ze het beste, ik voel me goed bij Kees en Mariëtte.

Rob Manvis, Pavex International BV

  

We zijn 2013 in contact gekomen met Amolé via ons loonadminstratiekantoor AK-Saldo waar Amolé mee samenwerkt.

Wij hebben voor Amolé gekozen vanwege het totaalaanbod. Amolé is een one-stop-shop. Wat zij zelf niet in huis hebben wordt opgepakt en doorgezet in hun netwerk. Amolé heeft ons al meteen in het begin uitstekend ondersteund met de reorganisatie en met een goede strategie voor de toekomst.

De werkwijze van Amolé is vooral die van korte lijnen en recht door zee communicatie. Adviseren, blijven meedenken (pro-actief) en ze zijn erg betrokken. Daar zijn wij erg over te spreken.

Verder vinden wij dat Amole goed vooruit denkt, de juiste kennis in huis heeft en is initiatiefrijk door momenten van informatie te verstrekken voor haar klanten of zaken uit handen te nemen van de klant.

Ja, wij gaan ze zeker aanbevelen bij anderen.

Caroline Kramer, eigenaresse Decon consultancy

  

Kees en Mariëtte kwamen langs in de winkel om zich voor te stellen. Dat deden ze wel vaker vertelden zij om potentiële klanten te interesseren voor hun kantoor. Voordeel was dat de klant de gezichten er al bij had gezien. Voor mij was de prijs sowieso een reden om over te stappen. Mijn administratie was ondergebracht bij een groot bureau en dit kostte steeds meer geld terwijl het aantal uren aan uitbesteed werk steeds minder werd.

Amolé doet de jaarrekening, de aangiften BTW en de aangiften inkomstenbelasting. De boekhouding doe ik zelf. Als ik vragen heb dan kan ik altijd bellen. Problemen worden opgelost.

Amolé is goed in wat ze doet en staat voor haar product. Er is veel kennis van zaken, ze zijn doortastend maar ook amicaal en laagdrempelig. Ze hebben voor mij veel stress weggenomen met alle administratieve zaken tegen een mooie prijs.

Ik ga in ieder geval nooit meer naar een ander administratie- / accountantskantoor. Aanraden zou ik ze ook zeker.

Mieke du Crocq, eigenaresse Meer dan Goed

 

Amolé doet ook aan koude acquisitie en ik ben gebeld door Femke. Het klikte meteen in het gesprek.

Ik was zelf nog zoekende naar een belastingadvies- en administratiekantoor (ik ben zelf in 2013 begonnen) heb ik het aan Amolé gegund.

De ervaring tot nu toe is dat zij netjes, accuraat en snel werken. Het is een klein bureau, hebben veel aandacht voor de klant en werken hard.

Ja, ik zou ze aanbevelen, dit heb ik ook al gedaan.

Arnaud Heijmerink, eigenaar De Gouden Ton

 

Amolé heeft voor ons, als eigenaren van een zo genoemd “kleinbedrijf”,financieel uiterst correct en adequate begeleid. De juistheid van handelen om de complexiteit waarin onze financiële situatie verkeerde te hebben ontrafeld verdient respect. Als adviseur heeft Amolé ons professionele service, met de kennis van nu en volgens de geldende wet en regelgeving, verleend. Wij zijn dan ook bijzonder tevreden en recommanderen dan ook Amolé aan, als dienstverlenende adviseur voor het midden en kleinbedrijf.

Frits Bonhof, Booij Holding BV

 

De eerste indruk die wij kregen van belastingadvies- en administratiekantoor Amolé was de persoonlijke aandacht, hartelijkheid, openheid, ruime werkervaring en diepe kennis van het vak. Dit waren de redenen voor ons om samen te werken met Amolé. En het bleek een juiste keuze. De oprechte betrokkenheid, professionele aanpak en adviezen en de persoonlijke benadering maken Amolé tot een uniek belastingadvies- en administratiekantoor. Mariëtte en Kees zijn beide zeer betrouwbare en betrokken personen, aan wie de administratie volledig kan worden toevertrouwd. Amolé is voor ons een hecht onderdeel van onze onderneming geworden en we kunnen elk bedrijf die op zoek is naar een verantwoordelijk en betrouwbaar belastingadvies- en administratiekantoor Amolé aanbevelen.

Met complimenten,
N. Lam - voormalig eigenaar Oriëntaals Kantonees Restaurant, Golden City, Huizen

 

Ik werk sinds de start van Amolé BV met Mariëtte en Kees. Naast mijn particuliere aangifte inkomstenbelasting verzorgen zij de jaarlijkse aangifte van mijn stamrecht Ltd. Het contact met hen is steeds zeer persoonlijk en toch zakelijk. Als er een probleem is, zoeken ze proactief naar een oplossing. Ze leveren professionele kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.

Marcel Vergeer, Den Haag.

Download onze App!

De app toont actuele fiscale berichten die relevant voor u zijn! De app kunt u vervolgens zelf ‘op maat’ inrichten, zodat u geen overbodige berichten ontvangt.

De app bevat ook diverse kennisbanken over de auto, personeel en rechtspersonen.

 

Download de Amolé app! Download de Amolé app!

 

 

 

 

Contact

Amolé B.V.
Binderij 7 K
1185 ZH Amstelveen

T +31 20-737 18 68
M +31 6-466 211 45 (Kees)
M +31 6-464 220 91 (Mariëtte)

Kamer van Koophandel: 54329183
BTW: NL 8512.61.279.B01

 

Wij zijn aangesloten bij:



 

Blog

BTW van 6% naar 9%. En hoe gaat dat dan?

Naar zeer grote waarschijnlijkheid wijzigt het lage BTW tarief op 1 januari 2019 van 6% naar 9%. Waarom naar alle waarschijnlijkheid? Omdat het nog niet definitief door de Tweede en Eerste kamer is. Niet dat we denken dat het niet gaat gebeuren maar we moeten een voorbehoud maken.

Lees meer...

Arbeidsrecht Actueel

Copyright © Amolé B.V. 2017. Kvk 54329183. Alle rechten voorbehouden. Website: Panthera BV. Disclaimer  |  Sitemap  |  Algemene voorwaarden  |  Privacy statement

Scroll to top