Dus zijn we begonnen als team met onze primaire vragen. Wat is onze missie? Onze visie? En waar willen wij staan over 5 jaar?
Mooi om te zien dat uit het team is gekomen dat onze kernbegrippen: team-verbinding en vertrouwen zijn. De kracht van het team is dat wij allemaal anders zijn maar als één team denken en er samen voor de klant zijn. Vertrouwen in elkaar, er met elkaar voor de klant zijn. Naast bovenstaande sessie is ook de SWOT analyse aan bod gekomen. SWOT staat voor Strengths, Weakness, Opportunities en Threats. In het kort wat zijn je sterke en zwakke punten, waar liggen kansen en wat zijn de bedreigingen. BMC (Business Model Canvas) is eveneens uitgebreid behandeld. Wie zijn je klanten en natuurlijk
wie is de ideale klant?
Onder de bezielende leiding van Hans Joosten en Karin Moerkerk van Dutch Power on Change gaan wij door de workshops heen (en dat zijn er veel). Het kost behoorlijk wat denkwerk en geeft mooie discussies. Alles om Amolé verder op de kaart te zetten.
Tijdens één van de workshops was er een momentje om aandacht aan Olav zijn verjaardag te schenken. Cadeautje voor Olav en voor iedereen een heerlijk stuk taart. Combinatie van training en gezelligheid gaat goed samen!
Heb jij vragen over jouw bedrijf en jouw doelen en wil je eens in een vrijblijvend gesprek weten wat wij voor je kunnen betekenen, neem dan contact op met info@amole.nl of 020 – 737 1868.
Vestigingen
Amstelveen
Binderij 7 K
1185 ZH Amstelveen
Hoofddorp
Opaallaan 1180
2132 LN Hoofddorp
Rotterdam
Bahialaan 100
3065 WC Rotterdam
+31 (0) 20 737 18 68
info@amole.nl
Volg ons op social media
KvK: 54329183
BTW: NL 8512.61.279.B01