Over ons

Belastingadvies- en administratiekantoor:

Persoonlijk, informeel en betrokken

Full service organisatie van topkwaliteit voor jouw bedrijf 

  •  Boekhouding: Efficiënt en geautomatiseerd
  •  Fiscaal advies en Business coaching: Kwaliteit & kennis zijn uitstekend
  • Loonadministratie: In eigen beheer en snel antwoord
  • Belastingaangiften en jaarrekeningen: Heldere prijsafspraken

Ondernemen is vaak meer emotie dan ratio. Wij begrijpen dat.

De stip op de horizon is voor elke ondernemer anders. Waar begin je en wat wil je bereiken? Wij vervullen de rol van een sparringpartner, coach en vertrouweling met regelmatige contactmomenten, ook buiten kantoortijden. Als sparringpartner zullen wij jou actief bijstaan. Wij kijken vanuit een kritisch oogpunt mee en denken mee over de strategie, en de koers die je wilt varen. Doordat wij digitaal werken, volledig inzicht hebben in de cijfers, kunnen wij een goed beeld schetsen over de onderneming en jou gepast advies geven waar nodig.


Daarnaast verzorgen wij ook diverse aangiften en jaarrekeningen voor onze klanten. De aangiften maken wij op basis van het RB (Register van Belastingadviseurs). Wij vinden het belangrijk om kwaliteit te waarborgen en zijn daarom lid van het NOAB en het RB. 


Om die reden gaan onze professionals regelmatig naar cursussen en trainingen om het kennisniveau hoog en up-2-date te houden.


Verder verzorgen wij ook de loonadministratie voor onze klanten. Dit hebben wij in eigen beheer en besteden wij niet uit. Het voordeel hiervan is dat wij onze klanten een compleet pakket kunnen aanreiken, zodat de jij je echt kunt focussen op jouw onderneming. Wij vinden het erg belangrijk om kwaliteit te waarborgen en zijn daarom lid van het NIRPA.

12

Toegewijde professionals

250

Tevreden klanten

30+

Jarenlange ervaring

Al tien jaar op rij delen wij onze kennis en ervaringen met ondernemers

Wij gelukkig worden van klanten die groeien en succes hebben. Wij geloven in het delen van onze kennis en ervaring met ondernemers. Wij trekken tijdig aan de bel als er fiscale regelingen wijzigen die voor jou van belang zijn. Wij worden blij van meedenken over auto’s, financieringen, marges en belastingzaken. Jouw cijfers, onze zorg.

Transparant

Wij zijn open, toegankelijk en eerlijk. Wij denken met jou en jouw onderneming mee en zullen ten alle tijden transparant hierover zijn.

Onze expertise

Onze expertise is simpel: 'Wij helpen MKB-ondernemers door het fiscale- en administratieve moeras heen'. 

Vertrouwen & persoonlijk

Naast transparantie, toegankelijkheid en eerlijkheid, vinden wij een persoonlijke band met jou erg belangrijk. Alleen zo kunnen wij jou het beste helpen.

De stip

Wij kijken altijd naar de stip op de horizon. Wat zijn de toekomstplannen en waar wil je heen? Waar staat jouw stip?

Digitaal

Wij werken volledig digitaal. Dit betekent dat je niet meer langs hoeft te komen met de administratie én dat je 24/7 inzicht hebt in de boekhouding. Snel en gemakkelijk! Natuurlijk ben je wel altijd welkom op ons kantoor voor een kopje koffie, vinden we gezellig!

En nog veel meer

Wij doen nog véél meer voor jou en jouw onderneming. Neem contact met ons op voor meer informatie.

We willen graag meer van je weten

Ben je een ondernemer met personeel in een B.V. structuur?


Een greep uit de werkzaamheden die Amolé verricht:


  • Het digitaal verwerken van de boekhouding;
  • Periodiek een overzicht van het resultaat met onze opmerkingen;
  • De btw aangiften per kwartaal;
  • Een jaarrekening;
  • Publicatierapport en notulen van de algemene vergadering van aandeelhouder;
  • Aangifte vennootschapsbelasting;
  • Aangifte inkomstenbelasting DGA & partner;
  • Loonadministratie.


€ 250 - € 500 per maand

* Alle prijzen zijn excl. BTW

* Alle prijzen zijn indicaties, wij offreren maatwerk.

* Excl. loonadministratie / € 7,50 per loonstrook per medewerker

Contact ons

Ben je een ondernemer met personeel in een eenmanszaak, maatschap of V.O.F. structuur?

Een greep uit de werkzaamheden die Amolé verricht:


  • Het digitaal verwerken van de boekhouding;
  • Periodiek een overzicht van het resultaat met onze opmerkingen;
  • De btw aangiften per kwartaal;
  • Een jaarrekening (indien gewenst of noodzakelijk);
  • Aangifte inkomstenbelasting voor vennoten;
  • Loonadministratie.


€ 200 - € 350 per maand

* Alle prijzen zijn excl. BTW

* Alle prijzen zijn indicaties, wij offreren maatwerk.

* Excl. loonadministratie / € 7,50 per loonstrook per medewerker

Contact ons

Ben je een ondernemer zonder personeel in een B.V. structuur?

Een greep uit de werkzaamheden die Amolé verricht:


  • Het digitaal verwerken van de boekhouding;
  • Periodiek een overzicht van het resultaat met onze opmerkingen;
  • De btw aangiften per kwartaal;
  • Een jaarrekening;
  • Publicatierapport en notulen van de algemene vergadering van aandeelhouder;
  • Aangifte vennootschapsbelasting;
  • Aangiften inkomstenbelasting DGA & partner;
  • Loonadministratie DGA.


€ 180 - € 250 per maand

* Alle prijzen zijn excl. BTW

* Alle prijzen zijn indicaties, wij offreren maatwerk.

* Prijs is incl. loonadministratie DGA

Contact ons

Ben je een ondernemer zonder personeel in een eenmanszaak, maatschap of V.O.F. structuur?

Een greep uit de werkzaamheden die Amolé verricht:


  • Het digitaal verwerken van de boekhouding;
  • Periodiek een overzicht van het resultaat met onze opmerkingen;
  • De btw aangiften per kwartaal;
  • Een jaarrekening (indien gewenst of noodzakelijk);
  • Aangifte inkomstenbelasting voor vennoten.


€ 125 - € 300 per maand

* Alle prijzen zijn excl. BTW

* Alle prijzen zijn indicaties, wij offreren maatwerk.

Contact ons

Ben je een ondernemer met personeel in een B.V. structuur?

Een greep uit de werkzaamheden die Amolé verricht:


  • Het digitaal verwerken van de boekhouding;
  • Periodiek een overzicht van het resultaat met onze opmerkingen;
  • De btw aangiften per kwartaal;
  • Een jaarrekening;
  • Publicatierapport en notulen van de algemene vergadering van aandeelhouder;
  • Aangifte vennootschapsbelasting;
  • Aangifte inkomstenbelasting DGA & partner;
  • Loonadministratie.

€ 250 - € 500 per maand

* Alle prijzen zijn excl. BTW

* Alle prijzen zijn indicaties, wij offreren maatwerk.

* Excl. loonadministratie / € 7,50 per loonstrook per medewerker

Vraag vrijblijvende offerte aan

Ben je een ondernemer met personeel in een eenmanszaak, maatschap of V.O.F. structuur?

Een greep uit de werkzaamheden die Amolé verricht:


  • Het digitaal verwerken van de boekhouding;
  • Periodiek een overzicht van het resultaat met onze opmerkingen;
  • De btw aangiften per kwartaal;
  • Een jaarrekening (indien gewenst of noodzakelijk);
  • Aangifte inkomstenbelasting voor vennoten;
  • Loonadministratie.

€ 200 - € 350 per maand

* Alle prijzen zijn excl. BTW

* Alle prijzen zijn indicaties, wij offreren maatwerk.

* Excl. loonadministratie / € 7,50 per loonstrook per medewerker

Vraag een vrijblijvende offerte aan

Ben je een ondernemer zonder personeel in een B.V. structuur?

Een greep uit de werkzaamheden die Amolé verricht:


  • Het digitaal verwerken van de boekhouding;
  • Periodiek een overzicht van het resultaat met onze opmerkingen;
  • De btw aangiften per kwartaal;
  • Een jaarrekening;
  • Publicatierapport en notulen van de algemene vergadering van aandeelhouder;
  • Aangifte vennootschapsbelasting;
  • Aangiften inkomstenbelasting DGA & partner;
  • Loonadministratie DGA.

€ 180 - € 250 per maand

* Alle prijzen zijn excl. BTW

* Alle prijzen zijn indicaties, wij offreren maatwerk.

* Prijs is incl. loonadministratie DGA

Vraag een vrijblijvende offerte aan

Ben je een ondernemer zonder personeel in een eenmanszaak, maatschap of V.O.F. structuur?

Een greep uit de werkzaamheden die Amolé verricht:


  • Het digitaal verwerken van de boekhouding;
  • Periodiek een overzicht van het resultaat met onze opmerkingen;
  • De btw aangiften per kwartaal;
  • Een jaarrekening (indien gewenst of noodzakelijk);
  • Aangifte inkomstenbelasting voor vennoten.

€ 125 - € 300 per maand

* Alle prijzen zijn excl. BTW

* Alle prijzen zijn indicaties, wij offreren maatwerk.

Vraag een vrijblijvende offerte aan
quotes2Artboard 2

'Er is een werkelijke interesse in ons bedrijf en het wel & wee wat de samenwerking zo enorm prettig maakt.'


'We hebben het kantoor van Mariëtte en Kees in roerige economische tijden leren kennen als zeer doortastend en enorm vinger aan de pols houdend. Door de crisis was het een moeilijke tijd en door een aantal wisselingen van administrateurs waren het overzicht en verantwoordelijkheden niet altijd even duidelijk. In no time hadden ze alles op de rit, kwamen met goede adviezen en zorgden ervoor dat de fouten die gemaakt waren bij onze vorige accountant/boekhoud kantoor voor een deel teruggedraaid konden worden.


Onze salaris­administratie is ook overgenomen, waardoor nu alles veel beter loopt en er een duidelijk overzicht is. Mariëtte kijkt ook 3-maandelijks mee met onze administratie, waardoor er een goede controle is op de financiële boekhouding.


In het verleden hebben we bij een groot kantoor gezeten, waar je een nummer bent en het heeft enorme voordelen om bij een kleinere organisatie te zijn met korte lijnen.


Je ziet dat in de dienstverlening, de persoonlijke aanpak en een duidelijke visie. Ook buiten het werkterrein denken Mariëtte & Kees (ongevraagd, wel gewenst) mee. Ze denken out of the box of signaleren dingen die beter kunnen. Ze zijn ook niet te beroerd om extra uren in te zetten en zaken op tijd af te krijgen'.

Mark Valentin & Jessica Haije

 Voormalig directie Kids & zo

Share by: