Blog Layout

Onboarding nieuwe klant: Pluis

jun. 12, 2023

Eliza van Oosten is bij ons klant geworden met haar eenmanszaak Pluis... 

Eliza heeft een heel speciaal beroep. Zij is kattenkapper aan huis. Voor het scheren, plukken en ontklitten van de vacht van de kat zonder narcose. Door bijvoorbeeld ziekte van de kat kan het dier zich niet goed schoonmaken en dat kan resulteren in een viltmatje op de huid van de kat, met alle gevolgen van dien.


Onboarding

Hoe gaat het proces in zijn werk bij Amolé als je klant wordt? Wij noemen dit de onboarding. De identificatie is de eerste procedure. Dit doen wij via zkr. Zij hebben een softwareprogramma zodat de klant via de mobiele telefoon zich kan identificeren. Dit is nodig in het kader van de regelgeving rondom witwassen en terrorisme financiering. Het is ook AVG proof (privacy bescherming).

Daarna openen wij de boekhouding, stellen alles in voor real-time boekhouden en wat nodig is voor de klant. Eliza kan super makkelijk factureren uit Exact (stellen wij in), de kas invoeren via EasyKas en via de app de facturen/bonnen versturen voor verwerking.


Team Amolé zorgt in het hele traject voor uitleg en opstarten van de processen, en ook daarna! In het geval van Eliza is Johanna het meest betrokken bij de onboarding reis omdat Johanna de relatiebeheerder is.


Hoofddorp

Achtergrond is kantoor Hoofddorp, voor de klanten zoals Eliza die hiermee een kantoor dichter bij huis hebben.

Heel veel succes Eliza met jouw bedrijf en welkom bij team Amolé!


Ben jij ondernemer en wil je eens in een vrijblijvend gesprek weten wat wij voor je kunnen betekenen, neem dan contact op met office@amole.nl of bel 020 – 737 1868.

door Amolé BV 29 sep., 2023
Winning team...
door Amolé BV 25 sep., 2023
Kees en Mariëtte kennen Wouter Walta al een aantal jaren...
door Amolé BV 22 sep., 2023
Festival op Landgoed De Reehorst...
Share by: